Veelgestelde vragen


Hoe kan ik direct online bestellen?

U kunt via onze website gemakkelijk producten bestellen. Klik hier om naar onze productenpagina te gaan. Mocht het u niet lukken om bij ons te bestellen, neem dan contact met ons op.

Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt een broodjeslunch voor dezelfde dag tot 09.00 uur bestellen. Broodjes voor de namiddag kunt u tot 11.00 uur bestellen. Gebak, banket, taarten en luxe koude hapjes dienen een dag van tevoren te worden besteld.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Bakker de Graaf?

U kunt bij onze website betalen via Ideal, op rekening (alleen zakelijk) of contant. Wanneer u uw bestelling bij ons afhaalt en deze nog niet betaald is, kunt u alleen contact betalen. Wij beschikken helaas niet over een pinapparaat bij ons op de zaak.

Hoe maak ik een account aan?

Rechts bovenin op onze website ziet u de woorden klant worden. Wanneer u hier op klikt kunt u een account aanmaken. Dit kan ook via het kopje inloggen (rechts bovenin) door op het knopje klant worden te klikken. Wanneer u al uw gegevens heeft ingevuld en een account heeft aangemaakt bent u automatisch klant. Vanuit uw account kunt u gemakkelijk bestellingen doen en oude bestellingen bekijken.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren via onze website. Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op.

Is er een minimum bestelbedrag?

Wij hanteren buiten Amersfoort een minimum bestelbedrag van €65,-. Voor alle bestellingen onder de €35, brengen wij €4,50 bezorgkosten in rekening. Bij gebak en taarten wordt altijd €4,50 bezorgkosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen. Dit kunt u tijdens het bestelproces noteren bij het vakje opmerkingen. Ons bedrijf is gevestigd op Radonweg 14, in Amersfoort op bedrijventerrein de Isselt.

Wat mag ik hebben met mijn allergie of dieetwens en waar geef ik dit aan?

Op onze productpagina kunt u links onder het kopje dieet aangeven aan welke dieetwensen het product moet voldoen. Bij al onze producten staan de allergenen vermeld. Ook kunt u tijdens het bestelproces bij de opmerkingen aangeven dat u een allergie heeft. Kunt u op onze website niks vinden wat u met uw allergie mag eten? Neem dan contact met ons op.

Glutenvrij: Wij hebben glutenvrije broodjes in meergranen of wit. Daarnaast hebben wij ook glutenvrije salades zoals de maaltijdsalade zalm, tonijn, koolhydraatarm en vegetarisch/vegan.

Lactosevrij: Bij het lactosevrije broodje kunt u alle belegsoorten en broodsoorten zien die lactosevrij zijn. Ook hebben wij lactosevrij salades zoals de maaltijdsalade zalm, tonijn, kip, koolhydraatarm en vegetarisch/vegan.

Soja-allergie: Helaas bevatten al onze broodjes soja. Wij hebben wel een frisse soja-vrije salade zoals de maaltijdsalade vegetarisch/vegan.

Vegetarisch: Wij hebben een divers aanbod aan vegetarische broodjes. Deze broodjes kunt u herkennen aan het vegetarische label. Daarnaast hebben wij ook vegetarische salades zoals de maaltijdsalade pasta vegetarisch en de maaltijdsalade vegetarisch/vegan. Al onze soepen kunnen ook zonder vlees worden besteld. Ook hebben wij vegetarische snacks zoals een kaasbroodje, een kaassoufflé en een broodje kaassoufflé.

Vegan: Bij ons veganistische broodje kunt u alle broodsoorten en belegsoorten zien die veganistisch zijn. Daarnaast hebben wij ook een lekkere veganistische salade.

Koolhydraatarm: Wij hebben helaas geen koolhydraatarme broodjes, wel hebben wij een lekkere koolhydraatarme salade. Ook is onze rijkgevulde tomatensoep koolhydraatarm.

Waar bezorgen wij?

Wij bezorgen alle bestellingen in Amersfoort en omgeving. Benieuwd of wij ook bij u bezorgen? Doe dan de postcodecheck.